Miben segít az EMS edzés?

  • Fogyásban
  • Zsírégetésben
  • Cellulit csökkentésben
  • Erőnlét, állóképesség fokozásában
  • Hát- és ízületi fájdalmak csökkentésében
  • Szülés utáni rehabilitációban
  • Izomerősítésben

Kiknek ajánlott?

  • Akinek nincs elég ideje az edzések.
  • Aki nem szereti a zsúfolt edzőtermeket.
  • Aki szívesen kipróbálna egy új és hatékony edzés módszert.

EMS kezelés előtt mit ajánlott fogyasztani?

  • Edzés előtt 2-3 órával javasolt étkezni.
  • 2 órával az edzés előtt már nem szabad étkezni.
  • 30 perccel a tréning előtt legalább fél liter vizet kell inni.
  • Közvetlenül az EMS edzés előtt ajánlott egy energizáló italt elfogyasztása, mely az edzés hatékonyságát növeli.

EMS kezelés után mit ajánlott fogyasztani?

  • Fél órán belül ajánlott elfogyasztani egy magas biológiai értékű fehérje shake-et.
  • A fehérje shake segítségével tápláljuk izmaidat, így a fokozott kalóriafelhasználás inkább a zsírraktáraidat fogja érinteni!

Milyen estekben nem ajánlott az EMS kezelés igénybevétele?

  • Vérzékenység
  • Lázas megbetegedések
  • Allergia és bőrirritációk formájában jelentkező bőrelváltozások esetében
  • Szívritmus-szabályozó használata esetén
  • Tuberkulózis
  • Daganatos megbetegedések
  • Terhesség ideje alatt

Kismamák a szülést követően igénybe vehetik-e az EMS kezelést?

  • Igen, a szülést követő 6 hét után, akár a szoptatás időszaka alatt is igénybe vehető.
  • A kismamák esetében nem csak az alakformálásban, de a szülést követő renyhébb hasfal és gátizomzat megerősítésében is nagyon eredményes az EMS edzés.​

Miért csak 20 perc egy EMS kezelés és miért kell két nap szünetet tartani?

  • Egy 20 perces edzés alatt több ezer izom összehúzódás történik minden izomcsoportban, beleértve a mélyen fekvő izmokat is. Ez egy normál konditermi edzés többszörösének felel meg, azaz a 20 percnél hosszabb EMS edzés már túledzettségi állapotot eredményezne.
  • Az EMS edzés olyan intenzív erőnléti edzésnek felel meg ami után a szervezetednek regenerálódásra van szüksége. Amennyiben túl gyakran vennéd igénybe az EMS edzést, úgy az túledzettségi állapotot okozna és nem tudnál olyan látványosan fejlődni.

Hány kalória elégetéseben segít az EMS edzés?

  • Az EMS edzés azért hatékony, mert minden izmot egyszerre dolgoztat, egy normál edzés intenzitását többszörösen meghaladva! A nagyobb intenzitás nagyobb kalóriafelhasználással jár! Szervezeted az edzés után is folytatja a kalóriák felhasználását, mert növekszik a zsírégetésért felelős enzimek mértéke, és fokozódik az oxigénfelhasználás, ami az edzés után akár 36-48 óráig is kitarthat. A kalóriaégetés mértéke sok tényező függvénye, de átlagosan egy EMS edzést követő 36 órán belül akár 3500-4000 kalóriát is elégethetsz!

Kell-e gyakorlatokat végezni az EMS kezelés alatt?

  • Az EMS kezelés sokkal hatékonyabb, ha közben egész testet átmozgató gyakorlatokat is végzünk. A gyakorlatok megegyeznek egy hagyományos konditermi és aerobic edzés alapgyakorlataival.